• 27-04-2022, 04:55:22
    #1
    Merhaba millet, maskeler kalktı her halde di mi? Kafam karıştı, uzun bir zaman oldu da.



    Burada kaldırıldı falan diyor da, siz söyleyin...

    Eğer kaldırıldı ise, şu andan itibaren mi? Yani bugün artık kalktı ve de artık kullanmayacağız mı? Otobüs ve de sağlık kuruluşlarında hâlâ geçerli imiş ama, o da 1.000 vaka altına düştüğünde kalkacakmış zannedersem.
  • 27-04-2022, 05:01:31
    #2
    evet
  • 27-04-2022, 05:01:59
    #3
    HGG
    Üyeliği durduruldu
    Sadece toplu taşıma araçlarında ve sağlık kuruluşlarında bir müddet devam edecek.
  • 27-04-2022, 05:02:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tümüyle kaldırılmıştır diyor, ama tümüyle kaldırılmamış olmasını biri bana açıklayabilir mi lütfen?
  • 27-04-2022, 05:10:24
    #5
    otobüslerde ve hastanelerde vaka sayısı 1000 in altına inene kadar devam. yaz buraya not al. ekim kasım aralık ayı ben görürürm bu maskeyi erken serbest bırakmalarının neticesini.bence tamamen yanlış bir uygulama 2 aydır yapılan ve şimdiki.vaka sayıalrı sıfırlansa bile riski varken 3-5 binlerde maskeyi serbest bıraktık.
  • 27-04-2022, 05:31:54
    #6
    Beyler ben bahtsız bedeviyim sanırım, bilin bakalım ; nerede çalışıyorum ve ne ulaşımı nasıl sağlıyorum
  • 27-04-2022, 06:34:10
    #7
    Birkaç gündür mevcut vaka sayısı 10-15 bin azalmaya başlamıştı. En son açıklanan rakamlara göre 20 küsur bin mevcut vaka kaldı. Eğer ülkemize Omicron BA-2 alt varyantı gibi farklı bir varyant gelmezse birkaç güne kadar mevcut vaka sayısı 1000'in altına inebilir. Bu arada zorunluluk kalktı dense de siz yine maske takmaya devam edebilirsiniz, şahsen açık havada dolaşırken bile çift maske takmaya devam ediyorum.
  • 27-04-2022, 06:50:00
    #8
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otobüslerde ve hastanelerde vaka sayısı 1000 in altına inene kadar devam. yaz buraya not al. ekim kasım aralık ayı ben görürürm bu maskeyi erken serbest bırakmalarının neticesini.bence tamamen yanlış bir uygulama 2 aydır yapılan ve şimdiki.vaka sayıalrı sıfırlansa bile riski varken 3-5 binlerde maskeyi serbest bıraktık.
    Ya tabi ama şimdiki varyant güçsüz diye heralde böyle bir rahatlık geldi(maske konusunda devlete ne girip çıkıyorsa artık zaten halk ödüyordu parasını)
    Ama ben de sizin dediğiniz aylara doğru daha güçlü bir varyant çıkmasını bekliyorum, kanıtım yok fakat bir beklenti işte

    Mosby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler ben bahtsız bedeviyim sanırım, bilin bakalım ; nerede çalışıyorum ve ne ulaşımı nasıl sağlıyorum
    :') birçok şirket bu sektörle milyoner oldu artık bu işin de ekmeği bitiyor, başka alanlara yönelmek lazım