Merhabalar,
Öyle bir baktım vay be 7 yılı geçmiş.. Hemen hemen kızımla ile yaşıt olmuş.
Kaç sene de herhalde öyle üye olamadık uzaktan izledik. O zamanlar yok öyle davetiye filan çok nadir yani.
WM aracınde o zamanlar '' yav bu işler nasıl oluyor '' nedir bu seo - site - para kazanma - hayaller hayatlar derken, öyle bir konuda
@MimariuS; yardımcı olmuştu.
Sonra dost olduk buraya o davetiyeyi göndermişti. Bir çok konuda bu işlere katılmamda bana vesile olan zamanında google ın sunucularını yakan adamdır

Fena bilgilidir. Dosttur kardeştir.
Bakalım kimler kimlere vesile olmuş, var mı kısa hikayeniz
Çok teşekkür ederim abi.
Böyle forumların en çok sevdiğim yönü senin gibi değerli dostlar kazandırması.
Benim davetiyem
@Erhan; tarafından geldi. Wm de açtıgı bir konuyu çözmek için çok çabaladığımı görünce jest olsun diye davetiye attı bana 😀
R10'nu 2006-2007 yıllarından beri takip ederim. Üyeliğimiz geç oldu ama neyse ki güç olmadı.
Seviliyorsun abi. Bayramda, bayramlaşmak için ararsın artık 😀