• 27-04-2022, 20:27:30
    #19
    alkimoberon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üye olduğumda davetiye yoktu Kayit ol butonu çiçek gibi duruyordu
    13,5 yıl. vay be abi..
  • 27-04-2022, 20:33:48
    #20
    Kimse
  • 27-04-2022, 21:48:17
    #21
    1 Yıl önce 28 Nisan'da @EnesCanturk;
  • 28-04-2022, 08:49:23
    #22
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Yıl önce 28 Nisan'da @EnesCanturk;
    Hoş geldiniz hocam 🙂

    Vay be, 1 yıl olmuş ha 😅
  • 28-04-2022, 08:54:26
    #23
    Direkt başvurarak almıştım. Önceden davet ettiğiniz üyelerden siz de sorumlu oluyordunuz. Kolay kolay kimse davetiye paylaşmıyordu. Artık öyle değil sanırım.

    Bir arkadaşımı davet ettim geçenlerde, davetiyem eksilmedi. Hata mesajı gibi bir şey geldi. Ama karşıdakine davetiye ulaştı hatta üye oldu, enteresan.
  • 28-04-2022, 09:54:48
    #24
    Nerden görebiliyoruz ?
  • 28-04-2022, 10:14:23
    #25
    gokaybjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öyle bir baktım vay be 7 yılı geçmiş.. Hemen hemen kızımla ile yaşıt olmuş.

    Kaç sene de herhalde öyle üye olamadık uzaktan izledik. O zamanlar yok öyle davetiye filan çok nadir yani.
    WM aracınde o zamanlar '' yav bu işler nasıl oluyor '' nedir bu seo - site - para kazanma - hayaller hayatlar derken, öyle bir konuda @MimariuS; yardımcı olmuştu.
    Sonra dost olduk buraya o davetiyeyi göndermişti. Bir çok konuda bu işlere katılmamda bana vesile olan zamanında google ın sunucularını yakan adamdır
    Fena bilgilidir. Dosttur kardeştir.
    Bakalım kimler kimlere vesile olmuş, var mı kısa hikayeniz
    Çok teşekkür ederim abi.
    Böyle forumların en çok sevdiğim yönü senin gibi değerli dostlar kazandırması.

    Benim davetiyem @Erhan; tarafından geldi. Wm de açtıgı bir konuyu çözmek için çok çabaladığımı görünce jest olsun diye davetiye attı bana 😀

    R10'nu 2006-2007 yıllarından beri takip ederim. Üyeliğimiz geç oldu ama neyse ki güç olmadı.

    Seviliyorsun abi. Bayramda, bayramlaşmak için ararsın artık 😀
  • 28-04-2022, 10:18:44
    #26
    Eskiden buralar dutluktu.