Direkt başvurarak almıştım. Önceden davet ettiğiniz üyelerden siz de sorumlu oluyordunuz. Kolay kolay kimse davetiye paylaşmıyordu. Artık öyle değil sanırım.
Bir arkadaşımı davet ettim geçenlerde, davetiyem eksilmedi. Hata mesajı gibi bir şey geldi. Ama karşıdakine davetiye ulaştı hatta üye oldu, enteresan.