traktör resmini yeni gördüm bayağı bir olay yani tebrikler burada balığın her çeşidi var barajda.oraya neden tek türr balık salmışlarki acaba.diğerlerinin tadı sazandan daha güzeldir
traktör resmini yeni gördüm bayağı bir olay yani tebrikler burada balığın her çeşidi var barajda.oraya neden tek türr balık salmışlarki acaba.diğerlerinin tadı sazandan daha güzeldir
aslında bizim bu bölgede 20 30 yıl önce cok çeşit vardı ama göl kurudu neredeyse ondan dolayı 1 2 cesit tür kaldı evet bu traktör kücük kanal yolunda sulamadan dolayı camur olmuş battık ama hepsinin üstesinden geldik https://www.youtube.com/watch?v=E9NqHmTDfb8 bizim blge mesela bu sekilde izleyin sonradan beton kanal projesi geldi
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz vallaha anlamıyorum .Devletin gerekli mercilerine iletipte birşey yapmaması ne demek .Koskoca devletin yapamadığını yapmışsın tebrik ederim seni .Ülkemizde senin gibi vatandaşların olduğunu görmek çok güzel .
Dünya belki de sizin gibi güzel insanların hatrına dönüyor. Emeğinize sağlık.
eyv saolun hocam
konuya istinaden https://www.tiktok.com/@balikoltasi/...from_webapp=v1 bu videoyu bırakıyorum izlerseniz olay tamda bu şekilde oluyor kalan balıklar ölüyor dogamız kuruyor meralarımız gunden gune cekılıyor yapacak tek sey var bılınclı avcılık 10 yıl önceki avlar yok 10 yıl önceki balıklar yok kuşlar yok hepsi bilincsizce yapılan avlardır cogunluk suriyelilerin hunlarca av yapması kimse mudahale etmiyor yazık dogamızı bertaraf ediyorlar göz göre göre elimden geldikce tiktok ve youtube izleyin @balikoltasi adını kullanıyorum takipte kalın yaptıklarım bazı videolar var