Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz vallaha anlamıyorum .Devletin gerekli mercilerine iletipte birşey yapmaması ne demek .Koskoca devletin yapamadığını yapmışsın tebrik ederim seni .Ülkemizde senin gibi vatandaşların olduğunu görmek çok güzel .