Nasıl bir ülkede yaşıyoruz vallaha anlamıyorum .Devletin gerekli mercilerine iletipte birşey yapmaması ne demek .Koskoca devletin yapamadığını yapmışsın tebrik ederim seni .Ülkemizde senin gibi vatandaşların olduğunu görmek çok güzel .