Günlük 3 öğün yemek yer gibi takip ediyorum bende hocam. Arada oradaki arkadaşlar hakkında profillerine de not düşüyorum kendimce . Bu konuda tek değilsiniz merak etmeyin
Bu konunun üzerine bu tarz açılmış bir şikayet konusu gerçekten ekstra komik geldi. Şikayet konusundaki mağdur arkadaşlara kolaylıklar diliyorum, o kısmı pek komik değil
Sorma aynısı bende var, günlük şikayet kategorisi yeni açılan ve kapatılanları inceliyorum ve kendimde yargılıyorum kafamda filan bazılarına oh iyi olmuş bazılarına yazık olmuş filan. Dedektif gibi hissediyorum kendimi