Sorma aynısı bende var, günlük şikayet kategorisi yeni açılan ve kapatılanları inceliyorum ve kendimde yargılıyorum kafamda filan bazılarına oh iyi olmuş bazılarına yazık olmuş filan. Dedektif gibi hissediyorum kendimi