• 25-04-2022, 20:18:48
    #1
    🥇Innovative SEO Manager
    Selamlar,

    İşim gücüm arasında bir nefes alayım, mola vereyim, bir iki konuya bakalım, bi sigara tüttürelim, bir çay kahve vs diyerek foruma giriş yapıyorum. Bir şikayet konusuna denk geliyorum ve güncel bütün şikayet konularını okuyorum resmen, bağımlılık, hastalık gibi bir olay oldu bu

    Benimle acaba aynı duyguları paylaşan, r10 içerisinde benzer alışkanlık edinenler var mı?
  • 25-04-2022, 20:20:03
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Sabah 5 - 7 arası tum şikayet konularını okurum öyle uyurum.
    Rüyamda moderatörler adamları banlıyor görüyorum.
  • 25-04-2022, 20:20:56
    #3
    İftardan sonra sigara yakıp şikayet konularını okumak bir başka oluyor balkonda 🙂
  • 25-04-2022, 20:21:14
    #4
    Yalnız değilmişim 😂😂 Uyumadan önce okuyorum bende hep
  • 25-04-2022, 20:21:23
    #5
    🥇Innovative SEO Manager
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah 5 - 7 arası tum şikayet konularını okurum öyle uyurum.
    Rüyamda moderatörler adamları banlıyor görüyorum.
    Hahaha, yalnız olmadığım için sevindim!
  • 25-04-2022, 20:21:41
    #6
    @BilalBayar;’ın en sevdiği hobilerden birisidir.
  • 25-04-2022, 20:22:00
    #7
    Bende kim kimi nasıl dolandırmış diye merak ediyorum. Ara ara durup okumak keyifli oluyor. Polisiye diziler gibi uzun olaylar oluyor arada onlar daha güzel oluyor. Moderatörlerin hakkını vermek lazım süreçleri bence çok iyi yönetiyorlar.
  • 25-04-2022, 20:22:14
    #8
    Çekirdek + kola yapmak = Şikayet konusu okumak
  • 25-04-2022, 20:23:04
    #9
    🥇Innovative SEO Manager
    Yeni bir şikayet konusu var, ben kaçar haha