Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah 5 - 7 arası tum şikayet konularını okurum öyle uyurum.
Rüyamda moderatörler adamları banlıyor görüyorum.
Hahaha, yalnız olmadığım için sevindim!