Duvarımı boyadılar belediye sesimi duymuyor :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Duvarımı boyadılar belediye sesimi duymuyor :)
10
●
482
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Duvarımı boyadılar belediye sesimi duymuyor :)
1
2
23-04-2022, 22:14:42
#10
Escanor
ElmasMedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Silmek için bir yer göremedim tam olarak nerde acaba 😅 Resimde de gözükmüyor herhangi bir eylem düğmesi
Masaüstü moduna alıp öyle dene hocam mobilde yok sanırım.
23-04-2022, 23:27:00
#11
eyefive5
duvarımı boyadılar belediye başlıpını okuyunca içeriğe girmeden kadamda fikirlee gelmiştim sende grafitii yap diye
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler