• 14-02-2009, 18:18:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar diyelimki evinize zorla girdiler en kötüsü silah yada bıçak çektiler evinizde korunma olarak ne bulundurur olay anında nasıl korunursunuz ?

    not:lütfen konuyu geyiğe çevirmeyin fikir almak için soruyorum
  • 14-02-2009, 18:27:27
    #2
    Elime sağlam bir sopa alırım .
  • 14-02-2009, 18:29:16
    #3
    Bizzat başımıza geldi.Önceden biliyorduk zaten olacağını sayı olarka fazla olmak ideal.Varsa kuru sıkı olsun çoğunuzun elinde maksat görüntü.Nedir durum bilmiyorum ama anlatırsan belki daha çok yardımcı olabiliriz.
  • 14-02-2009, 18:37:15
    #4
    Yatağımın altında silahım var. Nolur nolmaz
  • 14-02-2009, 18:37:36
    #5
    1)

    2)
  • 14-02-2009, 18:38:11
    #6
    Kurumsal PLUS
    Evimde ve arabamda kurusıkı bulunduruyorum. Ayrıca, boş vakitlerimde bıçak fırlatma egzersizi yapıyorum. Çok uzak olmayan hedeflere saplayabiliyorum artık
  • 14-02-2009, 18:38:47
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sercan elinden biber gazını eksik etme yeter
  • 14-02-2009, 18:40:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kendi çevremde olan bir insanı örnek vereyim sana..

    Kickbox + Body eğitimini yaklaşık 3 senedir alan bir arkadaşım var kendisi hayvan gibidir rahat 10 kişiyi alıcak kapasitede çünkü adama hiç bişi işlemior karnına vuruyorsun bişe olmuyor o birkere vurdugunda daha ayağa kalkamıyorsun bıcak sopa fln alsan eline yine bişi yapamıyorsun ama o bunu korunma sanatı olarak kullanıyor işte sanada tavsiyem git bu tür aktivitelere belki silaha önlem olmaz ama digerlerine olur.. ayrıca arkadaş sadece yumruguylada 10 kiremit kırıyor düşün artik
  • 14-02-2009, 18:40:29
    #9
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sercan elinden biber gazını eksik etme yeter
    Orantısız güç kullanımından içeri girmemek için en ideal yöntem bu olarak gözüküyor