• 23-04-2022, 12:35:02
    #10
    Randevu sistemini bu hükümet getirdi. Sistemi şişirdikçe şişirdi. Şimdi baktı olmuyor, randevusuz da gidebilirsiniz dedi. Temelli çorba etti.

    siz randevusuz gidin, kaydınızı alın. Biraz beklersiniz ama muayene edilirsiniz. İşlem yapılabilir mi o dişinizin durumuna göre karar verilecek birşey.

    ancak şunu da söyleyeyim, 20 hasta randevu alıp gidiyor ki bu standartta mutlaka 15-16 olmalı. O bile fazla, neyse. Siz randevu alıyor saatinizi bekliyorsunuz; sonra biri çıkıyor randevusuz gidin diyor hooop 20 kişi gelip sizin 10 gün önce almaya uğraştığınız ve beklediğiniz randevu saatinden önce gelip işini görüp gidiyor.

    bakanlığın hoş görünme politikalarının sonuçları yeni yeni hastalara yansıyor. Senelerdir diş hekimleri bunu yansıtmadan sürdürdü. Ama geçen haftalarda takip ettiği hastasına 1 ay sonraya bile randevu veremediğini söyleyen pek çok diş hekimi arkadaşım oldu.

    hastalar haklı, ancak diğer tarafta aşırı bir hantallık ve SGK eliyle işlemleri ağırlaştıran bir bürokrasi var. Sistem diye birşey zaten yok, veri güvenliği de bence zerre kadar yok.

    baştan aşağı kepazelik.
  • 23-04-2022, 12:35:52
    #11
    bende gözcüye alamıyorum malesef.
  • 23-04-2022, 12:36:26
    #12
    Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı hastanesinden randevu alabilirsiniz 2 ayda 4 defa aldım 15 gün sonrasına veriyor.

    01 Mayısda alırsanız 14-15 Mayısda garanti randevu var.
  • 23-04-2022, 12:37:51
    #13
    hastane konularını gören ve hastanede işi olmayan çok kişi umursamıyor bu konuları ama kendi başına gelince randevu almak isteyince anlayacak çoğu branşta yer bulamayınca.
    Ayrıca diş yıllardır sıkıntılı , genel diş bulursun belki ama endotonti ye gitmen lazım derlerse oradan randevu bulman daha daha zor olacak.
  • 23-04-2022, 12:38:33
    #14
    @ErsinSUCU; onu bende sorguladım hocam
    Burası hastane değilki
    Benim midem veya başım herne ise şimdi ağrıyor 3 gün sonraki Randevuyu ne yapayımki ben, öyle değilmi?
  • 23-04-2022, 12:39:55
    #15
    hastane ücretini ödemediğimiz için eskiden bizi alıkoyarlardı senet imzalatırlardı yeğen sen ne diyorsun eleştirme itaat et!
  • 23-04-2022, 12:41:41
    #16
    Suriyeli olmadığınız için tedavi edilemezsiniz devletimizin vatansever evlatları Suriyeliler ile dolu hastaneler
  • 23-04-2022, 12:45:18
    #17
    1 aylık bağkur bedeli: 1726 TL
    1 aylık personel için sigorta bedeli: 1600 TL

    3 personel + kendim için : 6.526,00 TL ödeme yapıyorum hadi personelleri geçiyorum sadece kendim için her ay 1.726,00 TL ödeme yapıyorum

    1- Göz doktoruna 1.5 aydır randevu alamıyorum, boş randevu olursa bildirim gönder diyorum henüz bildirim dahi gelmedi
    2- Cildiyeye randevu almak istedim aynı durum yer yok

    Ben bu parayı her ay niye ödüyorum sağlık hizmetinden yararlanamıyacaksam bu parayı xx yaşına geldiğimde, xxx tutar prim günüm dolarsa ve diğer şartları da karşıladığımda asgari ücret şuan için 4.250,00 TL iken 3.500,00 TL alabilmek için mi ?
  • 23-04-2022, 12:50:18
    #18
    Devlet hastanesine diş için 1 kere tek gittim. Daha da gitmem zaten ne yaptığı belli olmayan salak saçma doktorlar ile dolu. Özele gidin hocam diş çok önemli