1 aylık bağkur bedeli: 1726 TL
1 aylık personel için sigorta bedeli: 1600 TL

3 personel + kendim için : 6.526,00 TL ödeme yapıyorum hadi personelleri geçiyorum sadece kendim için her ay 1.726,00 TL ödeme yapıyorum

1- Göz doktoruna 1.5 aydır randevu alamıyorum, boş randevu olursa bildirim gönder diyorum henüz bildirim dahi gelmedi
2- Cildiyeye randevu almak istedim aynı durum yer yok

Ben bu parayı her ay niye ödüyorum sağlık hizmetinden yararlanamıyacaksam bu parayı xx yaşına geldiğimde, xxx tutar prim günüm dolarsa ve diğer şartları da karşıladığımda asgari ücret şuan için 4.250,00 TL iken 3.500,00 TL alabilmek için mi ?