Saç ektirdim dostlar (:
70
●5.888
- 20-04-2022, 17:01:14teşekkür ederim üstatmsergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam fiyat konusunda farklı bi anlaşmamız oldu saç ekim yeriyle ( barter ) o yüzden normali 15k-22k arasıymış ben 13k ya ektirdim.Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5000e yakındı üstat. fiyat bende onlara hizmet yaptığım için 13k oldu ama ortalaması 15bin civarında suan piyasaların.Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 verdim hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ettim hocamhizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben öyle çok uzatan biri değilim saçı üstat. sadece boşluklar dolsun fön falan çekmem yaniTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam nedir o merak ettim.yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 bin üstat bana 30 yaşına kadar bekle diyolardı seyreklikler tam kelleşsin diye. valla ben beklemedimtemedha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim üstat ekim doktoru da aynısını söyledi ama zorla ısrar ettim bilmiyorum 30 yaşından sonra gel falan diyolar çok geliyo banaMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla benimde önler gittiği için di yoksa gerisi çok önemli dğeilByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) hangi markada ektirdin ayıp be