msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gule gulem kullan hocam.
Allah eksikliğini göstermesin.
teşekkür ederim üstat
Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat konusu ve süreç nasıldı hocam iğne yapıyorlar diyorlar büyük bir tane size zahmet az daha bilgi verirseniz sevinirim kaç bin kök ektirdiniz
hocam fiyat konusunda farklı bi anlaşmamız oldu saç ekim yeriyle ( barter ) o yüzden normali 15k-22k arasıymış ben 13k ya ektirdim.
Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin aklındaki soruyu sorayım o zaman hocam. Ne kadara patladı 😃 ve kaç greft?
5000e yakındı üstat. fiyat bende onlara hizmet yaptığım için 13k oldu ama ortalaması 15bin civarında suan piyasaların.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadara yaptırdın . dün böyle yürüyerek girip tabutu çıkan haberi gördükten sonra korktum. Yaptırmayı düşünüyorum
13 verdim hocam
hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güle güle tararsın uzayınca hadi hayırlı olsun
teşekkür ettim hocam
Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun, uzun halini rüzgarda savururken video isteriz
ben öyle çok uzatan biri değilim saçı üstat. sadece boşluklar dolsun fön falan çekmem yani
yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saç masajı muhabbetini söylediler mi hocam
yok hocam nedir o merak ettim.
temedha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde üst taraf seninki gibi hocam seyreldi,saç ekim merkezlerinin sır gibi sakladığı fiyatı söylersen memnun olurum net kaça ektiler yani
ayrıca hayırlı olsun
13 bin üstat bana 30 yaşına kadar bekle diyolardı seyreklikler tam kelleşsin diye. valla ben beklemedim
Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek ihtiyacınız yokmuş aslında. Hayırlısı olsun.
teşekkür ederim üstat ekim doktoru da aynısını söyledi ama zorla ısrar ettim bilmiyorum 30 yaşından sonra gel falan diyolar çok geliyo bana
ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaça patladı ya bizimde gidiyor önler
valla benimde önler gittiği için di yoksa gerisi çok önemli dğeil