• 20-04-2022, 16:55:21
    #10
    Pek ihtiyacınız yokmuş aslında. Hayırlısı olsun.
  • 20-04-2022, 16:55:44
    #11
    Hocam kaça patladı ya bizimde gidiyor önler
  • 20-04-2022, 16:56:29
    #12
    Hayırlı olsun. Umarım istediğiniz gibi olur.
  • 20-04-2022, 16:57:43
    #13
    SEO Expert
    Hangisi öncesi hangisi sonrası
  • 20-04-2022, 16:58:23
    #14
    Hayırlı olsun. maliyeti ne kadar tuttu? sürekli kullanılması gereken ilaçlar var mı ? varsa onların maliyeti ne kadar ?
  • 20-04-2022, 17:00:06
    #15
    Dostum bize gelseydin ) hangi markada ektirdin ayıp be
  • 20-04-2022, 17:01:00
    #16
    KOZBA.NET
    @mcatakcin; Tüm forum fiyat bekliyor dostum, açıklama yapmak için neyi bekliyorsun
  • 20-04-2022, 17:01:14
    #17
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gule gulem kullan hocam.
    Allah eksikliğini göstermesin.
    teşekkür ederim üstat
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat konusu ve süreç nasıldı hocam iğne yapıyorlar diyorlar büyük bir tane size zahmet az daha bilgi verirseniz sevinirim kaç bin kök ektirdiniz
    hocam fiyat konusunda farklı bi anlaşmamız oldu saç ekim yeriyle ( barter ) o yüzden normali 15k-22k arasıymış ben 13k ya ektirdim.
    Sirnova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin aklındaki soruyu sorayım o zaman hocam. Ne kadara patladı 😃 ve kaç greft?
    5000e yakındı üstat. fiyat bende onlara hizmet yaptığım için 13k oldu ama ortalaması 15bin civarında suan piyasaların.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadara yaptırdın . dün böyle yürüyerek girip tabutu çıkan haberi gördükten sonra korktum. Yaptırmayı düşünüyorum
    13 verdim hocam
    hizmetsatisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle tararsın uzayınca hadi hayırlı olsun
    teşekkür ettim hocam
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun, uzun halini rüzgarda savururken video isteriz
    ben öyle çok uzatan biri değilim saçı üstat. sadece boşluklar dolsun fön falan çekmem yani
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saç masajı muhabbetini söylediler mi hocam
    yok hocam nedir o merak ettim.
    temedha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde üst taraf seninki gibi hocam seyreldi,saç ekim merkezlerinin sır gibi sakladığı fiyatı söylersen memnun olurum net kaça ektiler yani
    ayrıca hayırlı olsun
    13 bin üstat bana 30 yaşına kadar bekle diyolardı seyreklikler tam kelleşsin diye. valla ben beklemedim
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek ihtiyacınız yokmuş aslında. Hayırlısı olsun.
    teşekkür ederim üstat ekim doktoru da aynısını söyledi ama zorla ısrar ettim bilmiyorum 30 yaşından sonra gel falan diyolar çok geliyo bana
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaça patladı ya bizimde gidiyor önler
    valla benimde önler gittiği için di yoksa gerisi çok önemli dğeil
    • temedha
    temedha bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-04-2022, 17:01:22
    #18
    benim kafanın ortası 4.havalimanı gibi olduğu için çok tutar öndeki bir kaç tel saçı hor kullanmamaya çalışıyorum.