• 19-04-2022, 23:45:18
    #1
    Merhabalar doğrumu bilmiyorum ama insanlar hepimiz hatta burdaki bircok kişi geçim derdinde insanlar ne kadar basit paralar kazaniyor

    duyduğuma göre
    500.000 € anlaşmışlar
    Paraya bak be
  • 19-04-2022, 23:48:50
    #2
    İnsanların kazandığı paralara bakıp hayıflananları bir türlü anlamıyorum. İnsanlar çağın gerekliliklerini etkili bir şekilde kullanabiliyor. Ve şu an yaptıkları yatırımın karşılığını alıyorlar. Dünya elbette herkes için adil değil, düzen böyle.

    Ben şu haldeyken bu bu kadar kazanıyor demek yerine şöyle diyebilirsiniz.
    “Kazanıyorsa ne güzel, umarım herkes onun kadar kazanır.”
  • 19-04-2022, 23:48:53
    #3
    Allah daha çok versin hak ediyor bana kalırsa
  • 19-04-2022, 23:52:18
    #4
    Kardeşim türkiyede ünlü olmak şarkı söylemek ve binlerce para kazanmak tamam hoş güzel lafim görseldeki kişiye değil bu görseldeki arkadaşlar gibi niceleri var hepimiz
    Biliyoruz
  • 19-04-2022, 23:52:47
    #5
    dedikoduya girmese bu şahışla ilgili çok şey yazardım.başka hiç bir youtuber için yazmam ama bunun için yazardım. günah diye susuyorum.
  • 19-04-2022, 23:54:01
    #6
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedikoduya girmese bu şahışla ilgili çok şey yazardım.başka hiç bir youtuber için yazmam ama bunun için yazardım. günah diye susuyorum.
    Kişi hakkında konu açmadim hocam ben , yani bilmiyorum neyse uzatmyalım hocam herkes kalbinin ekmeğini yesin diyorum
  • 19-04-2022, 23:56:34
    #7
    Yurtdışında 8 konser için 500.000 EUR konser başı ortalama 62.500 EUR eder yani adamların kendi para birimleri ile 62.500 bizde yüzüne bakmayacağınız şarkıcılar bile 62.500 birime sahnenin önünden geçmiyor para yüksek değil yani. TL'ye çevirmek yanıltır sizi.
  • 19-04-2022, 23:56:38
    #8
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi hakkında konu açmadim hocam ben , yani bilmiyorum neyse uzatmyalım hocam herkes kalbinin ekmeğini yesin diyorum
    sana demiyorum ki ben. ben yazmak siterdim ama yazmıyorum tutuyorum diyorum kendimi.senle alakası yok konunun
  • 20-04-2022, 00:13:45
    #9
    Biz kapitalizm den razıyız