İnsanların kazandığı paralara bakıp hayıflananları bir türlü anlamıyorum. İnsanlar çağın gerekliliklerini etkili bir şekilde kullanabiliyor. Ve şu an yaptıkları yatırımın karşılığını alıyorlar. Dünya elbette herkes için adil değil, düzen böyle.
Ben şu haldeyken bu bu kadar kazanıyor demek yerine şöyle diyebilirsiniz.
Kazanıyorsa ne güzel, umarım herkes onun kadar kazanır.