Bir yanda ter döküp her gün aç yatanlar, asgari ücretle bütün gün yoğun çaba harcayanlar bir yanda ise deli gibi para kazanan fenomenler.
Adaletsiz dünya.
Hayat bunlara güzel vayyy beee
10
●528
- 20-04-2022, 00:35:39Bence herkes yapamaz. Vereceği konserler için bile burada konu açılıyorsa adam başarılıdır. Bu kadar kolaysa eleştiren herkes yapabilir. Özgüven ,sahne yüzü, tip vb. herşey etkiler. Allah vergisi adamda bu var ve yapıyor.