• 20-04-2022, 00:35:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir yanda ter döküp her gün aç yatanlar, asgari ücretle bütün gün yoğun çaba harcayanlar bir yanda ise deli gibi para kazanan fenomenler.
    Adaletsiz dünya.
  • 20-04-2022, 00:35:39
    #11
    Bence herkes yapamaz. Vereceği konserler için bile burada konu açılıyorsa adam başarılıdır. Bu kadar kolaysa eleştiren herkes yapabilir. Özgüven ,sahne yüzü, tip vb. herşey etkiler. Allah vergisi adamda bu var ve yapıyor.