• 20-04-2022, 12:15:08
    #19
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fonlanan sayfa adminleri arkadaşım nasıl kimse kimseyi fonlamıyor? Ekşi tanıtım işi yaparken 5 kere teklif aldım Zafer Partisi'nden, kendi gözümle gördüğüm şeyi söylüyorum. Evet, popülist söylemleri etkileşim getiriyor ama bunu da fonlayarak yapıp viral haline getiriyorlar işte.
    O kadar amatör ve gönüllü yürüyor bu işler işte. Bende partinin içerisinden konuşuyorum, gönüllü dönüyor bu işler. Senin 100 liralık tanıtımın fonlanma sayılmaz olsa olsa partinin daha çok duyulması için gençlerin bir şeylerden tutma sevdasıdır.

    Fon dediğin gider kanal satın alır, yazar satın alır. Önce fonlanma nedir onu öğren sonra böyle ithamlarda bulun. 5 kere Zafer Partisinden teklif almış. Kim teklif etti Ümit Özdağ mı aradı?
    Gönüllü bağışlarla davasının daha çok duyulmasını isteyen vatansever atatürkçü bir yeni parti. Arkasında 100 liralık gönüllü ekşi fonları.
  • 20-04-2022, 12:24:36
    #20
    Bu işler öyle gönül işi vb olmaz. Karnını hevesle mi doyuracaksın. Şuan olmasa bile vadedilmiştir.
  • 20-04-2022, 20:39:28
    #21
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı dahi bu oluşan gündemden dolayı cevap verme ihtiyacı duydu ""Suriyeli kardeşlerimizin geri dönüşleri için gayret gösteriyoruz." diye açıklama yaptı. Bu başarının sırrı ne?
    2019'da Zafer Partisi mi vardı?
  • 20-04-2022, 21:00:06
    #22
    Turkic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019'da Zafer Partisi mi vardı?
    Hocam önceden de mülteciler hakkında açıklamalar yapılıyordu ancak ülke gündemi değişince aynı gün açıklamasına böyle bir detay ekledi. O yüzden belirttim.

    Geçen gün büyükelçilerle iftar yaparken açıklamasında söyledi bunu.

  • 20-04-2022, 21:01:54
    #23
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önceden de mülteciler hakkında açıklamalar yapılıyordu ancak ülke gündemi değişince aynı gün açıklamasına böyle bir detay ekledi. O yüzden belirttim.

    Geçen gün büyükelçilerle iftar yaparken açıklamasında söyledi bunu.
    Yıllardır söylüyor zaten. Ama bizim halkımız genelde Erdoğan'ın röportajlarını değil, röportajların sosyal medyada cımbızlanarak yayınlanan kısımlarını takip ettiği için bu detayları bilmiyor.
  • 21-04-2022, 16:47:52
    #24
    Pan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar amatör ve gönüllü yürüyor bu işler işte. Bende partinin içerisinden konuşuyorum, gönüllü dönüyor bu işler. Senin 100 liralık tanıtımın fonlanma sayılmaz olsa olsa partinin daha çok duyulması için gençlerin bir şeylerden tutma sevdasıdır.

    Fon dediğin gider kanal satın alır, yazar satın alır. Önce fonlanma nedir onu öğren sonra böyle ithamlarda bulun. 5 kere Zafer Partisinden teklif almış. Kim teklif etti Ümit Özdağ mı aradı?
    Gönüllü bağışlarla davasının daha çok duyulmasını isteyen vatansever atatürkçü bir yeni parti. Arkasında 100 liralık gönüllü ekşi fonları.
    Militanlığa lüzum yok. Bilmediğin konular hakkında yorum yapma.

    80 Ekşi hesabım için teklif aldım. Tek seferlik iş için 25 bin lira bütçe verdiler, senin gönüllü olarak verdiğin parayı onlar böyle kurumsal işlerde harcıyorlar işte, buna da fonlama deniyor. Fonlama nedir sen bir öğren evvela.

    Partinin içindenmiş. Sen kimsin? Sana mı itimat edeceğim ben yoksa ajans olarak bana gelen faturalı teklifi mi kaale alacağım?

    Hadi madem koş git 100 lira daha at Ümit abinin hesabına, o da gelip bana teklif eder belki. Bye.
  • 22-04-2022, 04:28:54
    #25
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Militanlığa lüzum yok. Bilmediğin konular hakkında yorum yapma.

    80 Ekşi hesabım için teklif aldım. Tek seferlik iş için 25 bin lira bütçe verdiler
    sen ne dedin peki?
  • 22-04-2022, 04:45:20
    #26
    akp gazlayınca böyle olur merak etmeyin
  • 23-04-2022, 03:33:19
    #27
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Militanlığa lüzum yok. Bilmediğin konular hakkında yorum yapma.

    80 Ekşi hesabım için teklif aldım. Tek seferlik iş için 25 bin lira bütçe verdiler, senin gönüllü olarak verdiğin parayı onlar böyle kurumsal işlerde harcıyorlar işte, buna da fonlama deniyor. Fonlama nedir sen bir öğren evvela.

    Partinin içindenmiş. Sen kimsin? Sana mı itimat edeceğim ben yoksa ajans olarak bana gelen faturalı teklifi mi kaale alacağım?

    Hadi madem koş git 100 lira daha at Ümit abinin hesabına, o da gelip bana teklif eder belki. Bye.
    Faturayı P.M.'den iletir misin merak ettim.