Militanlığa lüzum yok. Bilmediğin konular hakkında yorum yapma.
80 Ekşi hesabım için teklif aldım. Tek seferlik iş için 25 bin lira bütçe verdiler, senin gönüllü olarak verdiğin parayı onlar böyle kurumsal işlerde harcıyorlar işte, buna da fonlama deniyor. Fonlama nedir sen bir öğren evvela.
Partinin içindenmiş. Sen kimsin? Sana mı itimat edeceğim ben yoksa ajans olarak bana gelen faturalı teklifi mi kaale alacağım?
Hadi madem koş git 100 lira daha at Ümit abinin hesabına, o da gelip bana teklif eder belki. Bye.
Faturayı P.M.'den iletir misin merak ettim.