Anket Siz Olsanız Ne Yapardınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 31
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
Yurtdışına taşınmak
%80,65 (25 Oy)
Ev Almak ve Memur Olmak
%19,35 (6 Oy)
  • 18-04-2022, 21:21:41
    #10
    İmkan varsa yurt dışına çıkmak en mantıklısı bu devirde.
  • 18-04-2022, 21:24:29
    #11
    yurt dışında yaşamak çok kolay herkes gitmek istiyor nedense sadece gidelim diyen daha çok var gidin ne bekliyorsunuz
  • 18-04-2022, 21:28:52
    #12
    TASARIM AJANSI
    ben trde kalirim diyen bir aileniz yoksa yurtdisi