Elimde iki seçenek var. Sizce Hangisi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elimde iki seçenek var. Sizce Hangisi?
11
●
374
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Elimde iki seçenek var. Sizce Hangisi?
1
2
Anket
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
Toplam Katılımcı Sayısı:
31
Siz Olsanız Ne Yapardınız?
Yurtdışına taşınmak
%80,65 (25 Oy)
Ev Almak ve Memur Olmak
%19,35 (6 Oy)
18-04-2022, 21:21:41
#10
GoMaster
İmkan varsa yurt dışına çıkmak en mantıklısı bu devirde.
18-04-2022, 21:24:29
#11
tarantula901
yurt dışında yaşamak çok kolay herkes gitmek istiyor nedense sadece gidelim diyen daha çok var gidin ne bekliyorsunuz
18-04-2022, 21:28:52
#12
FiKRAL
TASARIM AJANSI
ben trde kalirim diyen bir aileniz yoksa yurtdisi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler