• 17-04-2022, 03:29:00
    #1
    Merhabalar yaklaşık 1.5 aydır r10 üzerinden satış yapmaktayım. Öğrenciyim harçlığımı ve gelirimi R10 üzerinden sağlamak için çalışıyorum yaklaşık 1.900TL gibi bir bütçem mevcut sizce Kurumsal Üyelik almalı mıyım satışlarımı vs arttırır mı bunun hakkındaki görüşlerinizi şahsen merak ediyorum.
  • 17-04-2022, 03:31:30
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Ben 4 cü gün parasını çıkardım gerisini sen düşün
  • 17-04-2022, 03:32:14
    #3
    Faydası görürsün bütçe var ise ve yaptığın iş ile amorti yaparsın sektörünü biliyorum tam olarak
  • 17-04-2022, 03:32:27
    #4
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 4 cü gün parasını çıkardım gerisini sen düşün
    Hey maşallah hocam Allah daha çok versin
  • 17-04-2022, 03:33:24
    #5
    Satışlarını artırıp para kazanmak istiyorsan almalısın. Gözle görülür farkı aldıktan sonra daha iyi anlarsın.. Özellikle satış konularını üst sıralarda tutmak sana büyük oranda fayda sağlar.. Başarılar
  • 17-04-2022, 03:33:38
    #6
    Moderatör
    Sunduğunuz ürün veya hizmete göre satın alabilirsiniz. Hizmetiniz kaliteli ise satış ivmeniz bir o kadar yükselecektir.
  • 17-04-2022, 03:34:03
    #7
    Almalısın. Neden alman gerektiğini de vakti zamanında açtığım şu konudan okuyabilirsin.
  • 17-04-2022, 03:34:11
    #8
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Amin kardeşim sağolasın Hepimize versin bu forumda kim çalışkan dürüstse Allah benim kazandığımın 10 katını ona versin inşAllah

    Her şekilde farkettiriyor kurumsal ve kurumsal plus insanlara güven veriyor ve tabiki konu up vs derken birçok özellik sana fayda sağlıyor müşteri getiriyor.
  • 17-04-2022, 03:35:56
    #9
    Bende 6 ay gold aldim 1 saat sonra 6 aylık gold parası kadar iş geldi 1 saatte çıkardı parasını ama bu olaylar sizi gaza getirmesin yaptığınız işleri kaliteli ve düzgün yapıyorsanız veya iş yapabilecek bir deneyiminiz tecrübeniz varsa satın alın sonra mağdur olmayın kimseyi de mağdur etmeyin...