Merhabalar yaklaşık 1.5 aydır r10 üzerinden satış yapmaktayım. Öğrenciyim harçlığımı ve gelirimi R10 üzerinden sağlamak için çalışıyorum yaklaşık 1.900TL gibi bir bütçem mevcut sizce Kurumsal Üyelik almalı mıyım satışlarımı vs arttırır mı bunun hakkındaki görüşlerinizi şahsen merak ediyorum.