• 17-04-2022, 16:41:52
    #19
    Fener’de kalırsa gelişimi için olumsuz sonuçlar alacaktır . Türkiye ligi artık çok vasat bir lig eskiden kalitesi Fransa ligi ile karşılaştırılıyordu ama artık Brezilya ligleriyle karşılaştırılıyor . Eskisi kadar izlenmiyor ve ilgi çekmiyor . Kendisini Fener’den kurtarıp Almanya veya İspanya’ya giderse adını duyurabilir
  • 17-04-2022, 16:45:26
    #20
    Futbolculuk kariyeri ne olur bilinmez ama bu yaş grubunda bu kadar özgüvenli ve teknik olması muazzam birşey. inşAllah kendisini çizgisini bozmadan ilerler dediğiniz gibi teknik anlamda Alex'in hareketlerine çok benziyor zaten idolüm diyor.

    Karakteri inanılmaz düzgün.

    Yolu açık olsun keşke her camiadan böyle oyuncular çıksa.
  • 17-04-2022, 16:49:20
    #21
    Bir şey olmaz merak etme sıradan futbolcu olur.
  • 17-04-2022, 16:58:56
    #22
    Arda'yı izlemeyenler "her sene böyle biri çıkıyor sonra yok olup gidiyor", "Hiç bir şey olmaz" diyor. Nitekim haklılar da kendilerince. Çünkü geçmişte çok örneği var. En yakın örnek Ömer Faruk Beyaz. Fakat şuan Arda'daki yeteneğin çok farklı bir yetenek olduğunu görmek çok zor değil. Çünkü ne fizik gücüyle oynuyor ne de kondisyonu ile. Tamamen zekası ve tekniğiyle oynuyor. Gelecek sezonun 11'ine monte edilmeli. Avrupa'ya gider mi gitmez mi bilmem ama Fenerbahçe'de ilk 11'e monte edilirse her sene 10 gol + 10 asisti var. Onu izlerken verdiği keyif de cabası.

    Ben Fenerbahçe'liyim aynı şeyleri Galatasaraylı Kerem için de söyleyebilirim. Süper Lig'in üzerinde bir oyuncu. Arda Avrupa'ya giderse oyun stili sebebiyle çok bir şey yapamayabilir. Avrupa'da pek 10 numara pozisyonu kalmadı. Fakat Kerem Avrupa futboluna daha uygun stilde bir oyuncu. Avrupa'da baş altı takımlarda sivrilir, iş yapar.
  • 18-04-2022, 07:59:41
    #23
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda'yı izlemeyenler "her sene böyle biri çıkıyor sonra yok olup gidiyor", "Hiç bir şey olmaz" diyor. Nitekim haklılar da kendilerince. Çünkü geçmişte çok örneği var. En yakın örnek Ömer Faruk Beyaz. Fakat şuan Arda'daki yeteneğin çok farklı bir yetenek olduğunu görmek çok zor değil. Çünkü ne fizik gücüyle oynuyor ne de kondisyonu ile. Tamamen zekası ve tekniğiyle oynuyor. Gelecek sezonun 11'ine monte edilmeli. Avrupa'ya gider mi gitmez mi bilmem ama Fenerbahçe'de ilk 11'e monte edilirse her sene 10 gol + 10 asisti var. Onu izlerken verdiği keyif de cabası.

    Ben Fenerbahçe'liyim aynı şeyleri Galatasaraylı Kerem için de söyleyebilirim. Süper Lig'in üzerinde bir oyuncu. Arda Avrupa'ya giderse oyun stili sebebiyle çok bir şey yapamayabilir. Avrupa'da pek 10 numara pozisyonu kalmadı. Fakat Kerem Avrupa futboluna daha uygun stilde bir oyuncu. Avrupa'da baş altı takımlarda sivrilir, iş yapar.
    Bence kesinlikle pişmeden avrupaya gitmemeli. önce bi burada 2-3 sene istikrarlı oynayıp sonra gitmek isterse gitmeli. Diğer türlü oynatmazlar onu avrupada sürekli yedekler çöplüğünde heba olur gider
  • 09-05-2022, 15:10:17
    #24
    gelecek vaadediyor umarım kendini bozmaz bu çizgide devam eder
  • 09-05-2022, 15:13:36
    #25
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mevcut yönetim ile birlikte sonunun Salih UÇAN gibi olacağı aşikar...
  • 09-05-2022, 15:52:36
    #26
    xemreg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelecek vaadediyor umarım kendini bozmaz bu çizgide devam eder
    maşallah dedik sezonu kapattı çocuk 3 ay stres sakatlığı olmuş
  • 09-05-2022, 15:54:20
    #27
    Gold üye
    ektedir


    https://www.youtube.com/watch?v=JIOh-n2_AC4