Arda'yı izlemeyenler "her sene böyle biri çıkıyor sonra yok olup gidiyor", "Hiç bir şey olmaz" diyor.

Nitekim haklılar da kendilerince. Çünkü geçmişte çok örneği var. En yakın örnek Ömer Faruk Beyaz. Fakat şuan Arda'daki yeteneğin çok farklı bir yetenek olduğunu görmek çok zor değil. Çünkü ne fizik gücüyle oynuyor ne de kondisyonu ile. Tamamen zekası ve tekniğiyle oynuyor. Gelecek sezonun 11'ine monte edilmeli. Avrupa'ya gider mi gitmez mi bilmem ama Fenerbahçe'de ilk 11'e monte edilirse her sene 10 gol + 10 asisti var. Onu izlerken verdiği keyif de cabası.
Ben Fenerbahçe'liyim aynı şeyleri Galatasaraylı Kerem için de söyleyebilirim. Süper Lig'in üzerinde bir oyuncu. Arda Avrupa'ya giderse oyun stili sebebiyle çok bir şey yapamayabilir. Avrupa'da pek 10 numara pozisyonu kalmadı. Fakat Kerem Avrupa futboluna daha uygun stilde bir oyuncu. Avrupa'da baş altı takımlarda sivrilir, iş yapar.
Bence kesinlikle pişmeden avrupaya gitmemeli. önce bi burada 2-3 sene istikrarlı oynayıp sonra gitmek isterse gitmeli. Diğer türlü oynatmazlar onu avrupada sürekli yedekler çöplüğünde heba olur gider