• 13-04-2022, 18:59:38
    #10
    Bizim hizmetlere talep arttı diye gözlemiyorum, bu da evet bir bakıma sizi haklı kılıyor :/
  • 13-04-2022, 19:42:30
    #11
    İnsanlar artık elzem harcamalar için para ayırabiliyor. Olanla yetinmeye çalışıyor. Valla ayakkabımın ucu delinmiş, bir ayakkabı alacağım fiyatı 700-800 bandında. Bir kont pantol alsam en ucuz oda 150-200, tişört alsam 2-3 tane 450-500 TL. Neredeyse geçen senenin asgari ücreti kadar harcama yapmam lazım. Hepsini geçtim traş bıçağının 6'lısı bile en ucuz markette 70 TL'den aşağı değil.
  • 13-04-2022, 19:47:22
    #12
    Maslow yaşasaydı inanamazdı bize

  • 13-04-2022, 20:58:35
    #13
    Keşke bana yazsaydiniz hocam
  • 13-04-2022, 21:02:20
    #14
    Tek yaşıyorum, tv neredeyse açmam, buzdolabı var. Çamaşır bulaşık makinesi haftada bir, bazı akşamlar lamba yakmıyorum laptop başında.
    192 tl elektrik faturası geldi bu ay. Dedim kış geçti, 80-100 gelir gelse, 192 tl geliyor.
    Ütü yok, tost makinesi de yok. Gelirler hızla düşerken giderler katlanıyor, çocuklu aileler ne yapıyor çok merak ediyorum.
    Ben yine kendime yetiyorum, idare ediyorum da. Komşular ve özellikle emekliler vs. biliyorum ki yarı aç yaşıyor, yaptığım hiçbir şeyden keyif almıyorum.
    Kişinin huzurlu olması için çevresinin de huzurlu ve belli bir standartta yaşıyor olması gerekiyor sanırım.
  • 13-04-2022, 22:00:54
    #15
    Düzeleceğini umuyorum.
  • 14-04-2022, 02:44:03
    #16
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek rakibimiz Venezuela.
    onlara maske hibe ettik onlardan iyiyiz.
  • 14-04-2022, 03:37:09
    #17
    son 1 aydır doğru dürüst iş gelmiyor kimse yatırım yapmak istemiyor
  • 14-04-2022, 08:41:51
    #18
    Bu forumda takılanlar teknolojiyi sevdiği için son sistemi tercih ediyor