Tek yaşıyorum, tv neredeyse açmam, buzdolabı var. Çamaşır bulaşık makinesi haftada bir, bazı akşamlar lamba yakmıyorum laptop başında.
192 tl elektrik faturası geldi bu ay. Dedim kış geçti, 80-100 gelir gelse, 192 tl geliyor.
Ütü yok, tost makinesi de yok. Gelirler hızla düşerken giderler katlanıyor, çocuklu aileler ne yapıyor çok merak ediyorum.
Ben yine kendime yetiyorum, idare ediyorum da. Komşular ve özellikle emekliler vs. biliyorum ki yarı aç yaşıyor, yaptığım hiçbir şeyden keyif almıyorum.
Kişinin huzurlu olması için çevresinin de huzurlu ve belli bir standartta yaşıyor olması gerekiyor sanırım.