mcatakcin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
[ÜCRETSİZ] Ayda 2.414$ kazanmanın kolay yolu
19
●2.112
- 13-04-2022, 12:40:36Peki hocam siz ne kadar kazandınız? 2414$ kazanmadan taktik veriyorsanız teoride taktik çalışır ama pratik de çalışmaz maalesef. Hele lokasyon Türkiye olunca baştan kaybediyorsunuz. Bazıları Türkiye için çok önyargılı.
- 13-04-2022, 12:45:19önyargı ne yaparsanız olacaktır. bunu kabullenmek lazım.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin şuanki ****** önyargınıza da buna örnek verebiliriz.
kazançlarla ilgili, taktiklerle ilgil,i videoda anlattıklarım bu konuda ele aldıklarım vb.
şuan sorduğunuz tüm soruların yanıtlarını videolu olarak çekip göstericem.
bunu şüphelerinizi gidermek için değil de (ön yargıları yıkmak zordur)
faydalanıp kullanma amaçlarınız için yapacağım.
o yüzden sorularınızı not alıyorum.
biriken sorulara tek tek cevap vericem. teşekkürler. - 13-04-2022, 12:55:43Hayır hocam önyargı değil. Yani 2414$ kazanın diyorsanız eliniz de bir kanıt olması lazım ki insanlar bir adım atabilsin. Yoksa teori de nette çok fazla bilgi var. Önemli olan pratikte başarmak. Videoyu izleyemedim maalesef zamanım yoktu. Belki orada cevaplamışsınızdır.mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2022, 14:02:46Yukarıdaki Anglo arkadaşın dediğine katılıyorum. Bu tarz yoğun bir platformda öne çıkmak bi hayli zor iş. Önce müşteri/alıcı gözüyle bakarak bu işi yapmak lazım. Bir müşteri olsaydık hiç puanı, yorumu olmayan ya da bir iki tane yorumu olana güvenip iş verir miydik? Hayır, hepimiz işini en iyi yapanı, en beğenileni isteriz. Bu noktada da öne çıkmak için ilk başlarda düşük fiyatlardam iş yapmak geliyor akıllara. Ancak zaten çok çok düşük fiyatlara da yapanlar var. Bu nedenle alınsa alınsa ayda bir iki iş ilk etapta daha fazlası olacağını sanmıyorum.
Ek olarak aracı olmak da külfetli bir iş. Dijitalde bir çok işte sizin gösterdiğiniz örnekteki gibi her şey net olmayabiliyor maalesef. Bu nedenle araya revizeler giriyor. İş aldığınız kişi sürekli düzenlemeler istiyor, iş verdiğiniz kişi revize yapmaktan usanıyor artık geç cevap vermeye, işi ertelemeye başlıyor. Her iki tarafın da gönlünü yapmak, idare etmek zor. Bu yola ilk adımını atacaklar için başarılar dilerim. Tüm ihtimalleri göz önünde bulundurun. Özellikle iş verdiğiniz kişinin güvenilir olmasına önem verin. İşi yarım bırakıp yok olursa iş sizin elinizde patlar. - 13-04-2022, 20:18:22drop service aşırı risklidir dropshipping ile kıyasla hizmet satarsın fakat ürün satmakla iş satmak arasında fark var
drop service dropshipping ile kıyasla çok daha bütçe gerektirir ve daha detaylı analiz gerektirir birinde ürünün bir çok tedarikçisini bulursun diğerinde isede bir hizmetin onlarca yapan insan bulur fakat sadece belli başlılarında zamanında teslim alabilirsin
drop serviceye bütçem olsaydı gene girmezdim - 14-04-2022, 01:11:18Açık konuşayım hiç önerdiğim bir sistem değildir. Birincisi ****** tam bir kurtlar sofrası öne çıkmak bir hayli zor iyi yerler tamamen kapılmış durumda. İkinci olarak diyelim fiyatı çok öldürüp siparişler almaya başladınız, yaptığınız işe kefil olamayacaksınız. Çünkü siz yapmadınız. 1 hafta sonra işle ilgili sorun çıktığında destek veremeyeceksiniz, çünkü aldınız-verdiniz ve iş bitti. İşin kalitesi hep inişli çıkışlı olacak. Birisiyle çalışacaksınız adam tatile gidecek o olacak bu olacak, siz adama güvenip sipariş aldınız ve adama ulaşamayacaksınız. Başkasını bulayım diyeceksiniz bu sefer işin kalitesi aynı olmayacak veya başka sorunlar çıkacak. Ayrıca ticarette önemli kurallardan biri işinizin belli bir kalitede kalmasıdır. Şimdi diyeceksiniz bunu ******'de yapanlar yok mu? Tabii ki var. Ama bunları ajans gibi düşünün adamın çalıştığı full time yazılımcısı, grafikeri falan var. Zaten bunlar adamın kendi elemanlarıdır. Firma ekstra ******'da ilan açar oradan yakaladığı müşterileri de kendi çalışanına yaptırır. Ama sağdan soldan adama iş paslayayım vs. sıkıntı işler. R10'da bunu yapan çok adam var ama ****** aynı değil. Sen r10'da adama iş paslayamazsın gider hemen parayı iade edersin. ******'da bunu yaparsan olumsuz yorum, şikayet alırsın ****** seni bir incelemeye alır bir bakmışsın platform'da artık yoksun.
- 14-04-2022, 02:46:34Kesinlikle size katılıyorum. Bu tür yerlerde işi kendinin yaptığı kategorilerde bile satış yapmak çok zor. Önünde daha önce çok iş yapmış, yorum almış insan oluyor. Çoğu da Hintli vb. ülkelerden çok daha ucuza çalışan kişiler.jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım vb. konusunda çok dikkatli olmak gerekir. Bahsettiğiniz şeylerin başınıza gelmesi olası. Ayrıca başkasına vereceğiniz iş Hintlinin yapacağı fiyattan daha pahalı olur.
Ancak logo, grafik gibi kategorilerde denenebilir.