Yukarıdaki Anglo arkadaşın dediğine katılıyorum. Bu tarz yoğun bir platformda öne çıkmak bi hayli zor iş. Önce müşteri/alıcı gözüyle bakarak bu işi yapmak lazım. Bir müşteri olsaydık hiç puanı, yorumu olmayan ya da bir iki tane yorumu olana güvenip iş verir miydik? Hayır, hepimiz işini en iyi yapanı, en beğenileni isteriz. Bu noktada da öne çıkmak için ilk başlarda düşük fiyatlardam iş yapmak geliyor akıllara. Ancak zaten çok çok düşük fiyatlara da yapanlar var. Bu nedenle alınsa alınsa ayda bir iki iş ilk etapta daha fazlası olacağını sanmıyorum.
Ek olarak aracı olmak da külfetli bir iş. Dijitalde bir çok işte sizin gösterdiğiniz örnekteki gibi her şey net olmayabiliyor maalesef. Bu nedenle araya revizeler giriyor. İş aldığınız kişi sürekli düzenlemeler istiyor, iş verdiğiniz kişi revize yapmaktan usanıyor artık geç cevap vermeye, işi ertelemeye başlıyor. Her iki tarafın da gönlünü yapmak, idare etmek zor. Bu yola ilk adımını atacaklar için başarılar dilerim. Tüm ihtimalleri göz önünde bulundurun. Özellikle iş verdiğiniz kişinin güvenilir olmasına önem verin. İşi yarım bırakıp yok olursa iş sizin elinizde patlar.