• 13-04-2022, 02:04:22
    Üyeliği durduruldu
    geç bile kalındı, mobil uygulamada bekliyoruz abi
  • 13-04-2022, 02:52:09
    Hayırlı olsun çok güzel görünüyor baya iyi ayrıca sunucu özellikleri muazzam
  • 13-04-2022, 04:13:11
    Yakışır yani..Çoktan olmalıydı.Hayırlı olsun
  • 13-04-2022, 04:34:52
    Hayırlı olsun ��
    Takibe takip yapalım, bekliyorum
    https://www.r10.net/blog/serhataksoy
  • 13-04-2022, 04:37:45
    Hadi bakalım hayırlı olsun https://www.r10.net/blog/mimarlik
  • 13-04-2022, 04:45:27
    Hayırlı olsun, header da bulunan blog yazıları bence yeni sekme de açılmalı.
  • 13-04-2022, 05:19:07
    Tüm süreci takip etmiştik ama beklediğimizden güzel olmuş

    Forumda merakla beklenen iki şey vardı;
    Biri Blog, biri TRABİS
    TRABİS ne zaman açılacak? sorularına hep "R10 Blog" açılınca, açılır diye eğleniyorduk.
    R10 Blog açıldığına göre TRABİS artık açılabilir.
  • 13-04-2022, 05:29:45
    hayırlı olsun ama postların reklamların hemen ortasında olması banner reklam verenlere özellikle baltalayıcı olmuş. hemde reklam fiyatları bu kadar yüksekken.
  • 13-04-2022, 06:01:38
    Bi takibinizi alırım
    https://www.r10.net/blog/teknoloji