• 12-04-2022, 18:42:32
    R10 üyeliği ile giriş yap dediğimde sürekli yönlendirme yapıyor ve giriş yapmıyor aynı şekilde facebook ile giriş yap dediğimdede giriş yapamıyorum. @Admin;
  • 12-04-2022, 18:50:11
    Hayırlara vesile olsun, başarılar.
  • 12-04-2022, 18:55:48
    Hayırlı olsun.
  • 12-04-2022, 19:04:36
    Hayırlı olsun
  • 12-04-2022, 19:05:28
    Hayırlı olsun
    Blogda aşşağıya doğru inince yukarı çıkmak için yukarı çık butonu eklenebilir
  • 12-04-2022, 19:21:38
    Administrator
    FurkanOruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Blogda aşşağıya doğru inince yukarı çıkmak için yukarı çık butonu eklenebilir
    @CanYildirim;
  • 12-04-2022, 19:24:12
    Üyeliği durduruldu
    Mükemmel bir tasarım olmuş, emeği geçen herkesin eline sağlık
  • 12-04-2022, 19:26:28
    Proje gerçekten güzel düşünülmüş ve hayata geçirilmiş. Emeği geçen ve geçecek tüm herkese teşekkürler 🙏
  • 12-04-2022, 19:30:08
    Harika olmuş. Emeği geçen herkesin eline sağlık.