• 12-04-2022, 00:17:21
    #1
    Merhabalar sevgili hocalarım bir soru sormak istiyorum. Sizinde alttaki göz kapağınız arada atıyor mu? Sizce bu normal birşey mi? Buaralar bende çok oluyor korkmaya başladım açıkcası internette uykusuzluktan olduğu yazıyor oysaki 8-9 saat uyurum günlük.
  • 12-04-2022, 00:18:28
    #2
    Bendede aynısı vardı gece uykusuz kalınca oluyor
  • 12-04-2022, 00:19:17
    #3
    Göz seğirmesi bu hocam
    Sınav haftasında çok uykusuz olduğum için olmuştu bana 3-4 gün, psikolojiyle de alakalı bir şey kafaya ne kadar çok takarsanız o kadar aklınıza gelir. Unutmaya umursamamaya çalışın önemli bir şey değil sonuçta.
  • 12-04-2022, 00:19:49
    #4
    olur olur. bir kaç gün sürebilir. sonra geçiyor. sinir bozucu bir durum. benim de başıma gelmişti alt üst demeden günlerce attı sonra bi gün durdu. ama şikayetiniz var ise yine de göz doktoruna görünmenizde fayda var.
  • 12-04-2022, 00:20:29
    #5
    Geçmiş olsun bir sürü sebebi var, stres, yorgunluk, uykusuzluk, vitamin eksikliğinden tutundan altında yattığı başka nedenlere bile bağlı olabiliyor.. Rahatsız edecek boyutlardaysa göz doktoruna görünmenizi öneririm. Sağlık ihmale gelmez
  • 12-04-2022, 00:23:33
    #6
    öyle olunca bir büyüğüm şey demişti maydonoz yaprağı tükrükle oraya yapıştır ve geçmişti hahah
  • 12-04-2022, 00:29:08
    #7
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle olunca bir büyüğüm şey demişti maydonoz yaprağı tükrükle oraya yapıştır ve geçmişti hahah
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun bir sürü sebebi var, stres, yorgunluk, uykusuzluk, vitamin eksikliğinden tutundan altında yattığı başka nedenlere bile bağlı olabiliyor.. Rahatsız edecek boyutlardaysa göz doktoruna görünmenizi öneririm. Sağlık ihmale gelmez
    tmrkskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olur olur. bir kaç gün sürebilir. sonra geçiyor. sinir bozucu bir durum. benim de başıma gelmişti alt üst demeden günlerce attı sonra bi gün durdu. ama şikayetiniz var ise yine de göz doktoruna görünmenizde fayda var.
    engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz seğirmesi bu hocam
    Sınav haftasında çok uykusuz olduğum için olmuştu bana 3-4 gün, psikolojiyle de alakalı bir şey kafaya ne kadar çok takarsanız o kadar aklınıza gelir. Unutmaya umursamamaya çalışın önemli bir şey değil sonuçta.
    cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede aynısı vardı gece uykusuz kalınca oluyor
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim en kısa sürede Doktora görüneceğim bakalım ne diyecek
  • 12-04-2022, 00:31:34
    #8
    Hocam son zamanlarda sizi strese sokan veya sürekli düşünmenize sebebiyet veren bir durum yaşadınız mı? Bunun dışında meyve tüketiyor musunuz? Vitaminsizlikten de olabiliyor…
  • 12-04-2022, 00:33:40
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son zamanlarda sizi strese sokan veya sürekli düşünmenize sebebiyet veren bir durum yaşadınız mı? Bunun dışında meyve tüketiyor musunuz? Vitaminsizlikten de olabiliyor…
    Selam hocam, Oruç tuttuğumdan, Vitaminsizlikten ve sanırım buaralar biraz fazla stresli olduğumdan kaynaklanıyor sanırım, Meyve nadir yerim Vitaminsizlik dediğiniz gibi doğru olabilir :/