• 11-04-2022, 21:08:47
    #46
    İnanmıyorum ama etkisi altına girenler var. Cinlere inanmayıp cin çağırmak gibi belki de. İlginç şeyler.
  • 11-04-2022, 22:29:05
    #47
    Muskaya, büyüye inanalar olmasa uyanıklar nasıl geçinecek
    Muska büyü işi yapıp lüks içinde yaşayan çok kişi var. Birileri inanacak ki bunlar daha lüks yaşayabilsin.
  • 11-04-2022, 22:43:07
    #48
    muska nın içindekiler zaten ayet dua süre tespih. kendin okusan daha çok fayda eder. ama gidipte para kazanmak için dini kullanan insana para verirseniz o sizin aptallığınızdır. ayetleri sembolize edip ALLAH ( CELLE CELALUH ) yerine muskadan medet ummak doğru değildir .caiz değildir. ama içinde olan ayetler gerçek olabilir. sen kendin okusan daha çok faydası olur
  • 11-04-2022, 22:52:18
    #49
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanmıyorum ama etkisi altına girenler var. Cinlere inanmayıp cin çağırmak gibi belki de. İlginç şeyler.
    Profil resminle çelişiyorsun hocam.
  • 11-04-2022, 23:05:51
    #50
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil resminle çelişiyorsun hocam.
    Profil resmimle yorumumun ne alakası var ki? Atatürk resmi olunca muskaya inanmak veya inanmamak mı gerekiyor?
    Atatürk resmi olunca cin çağırabilmek ya da çağırmamak mı gerekiyor? Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki...
    Her insanın kendine özgü düşünceleri vardır. Atatürk'ü sevmesi ya da profiline koyması ile yorum ve düşüncesi değişmez ki?
    Siyasi bakalım, bir Chp'liden daha Atatürk'çü Akp'li yok mu? Herkesin aklı ve mantığı kendinedir, düşüncelerine göre yorumlar.
    Ülkenin kurucusunun muska ile de bir ilgisi yoktur, ülkesinin kurucusunu profil resmi yapan birinin de yaptığı yorumun profil resmi ile alakası yoktur.
    Kısacası herkesin düşüncelerine saygı göstermek lazım. Siz, ben ya da diğerleri fark etmez.
    Herkes düşüncesini ifade etsin, benim için sorun yok. Sizin için de olmasın.
    (Düşünce ifadesi ile eleştiri farklı durumlar.)
  • 11-04-2022, 23:53:59
    #51
    İnanırım yıllar önce bir husumet yaşadık, evin dörtbiryanından muska çıktı daha o günden sonra ailemde kimsenin işi gücü rasgitmiyor. Finansal sağlık manevi yüzümüz gülmedi
  • 12-04-2022, 00:57:25
    #52
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil resmimle yorumumun ne alakası var ki? Atatürk resmi olunca muskaya inanmak veya inanmamak mı gerekiyor?
    Atatürk resmi olunca cin çağırabilmek ya da çağırmamak mı gerekiyor? Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki...
    Her insanın kendine özgü düşünceleri vardır. Atatürk'ü sevmesi ya da profiline koyması ile yorum ve düşüncesi değişmez ki?
    Siyasi bakalım, bir Chp'liden daha Atatürk'çü Akp'li yok mu? Herkesin aklı ve mantığı kendinedir, düşüncelerine göre yorumlar.
    Ülkenin kurucusunun muska ile de bir ilgisi yoktur, ülkesinin kurucusunu profil resmi yapan birinin de yaptığı yorumun profil resmi ile alakası yoktur.
    Kısacası herkesin düşüncelerine saygı göstermek lazım. Siz, ben ya da diğerleri fark etmez.
    Herkes düşüncesini ifade etsin, benim için sorun yok. Sizin için de olmasın.
    (Düşünce ifadesi ile eleştiri farklı durumlar.)
    "Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki... "
    Bu soru Mustafa Kemal'i hiç anlamadığını, onu hiç okumadığını gösteriyor hocam. yanlış anlama, ama profil resmi yapacak kadar önemsiyorsan fikirlerini de oku, anlamaya çalış.
  • 12-04-2022, 01:01:03
    #53
    Saçmalık olduğunu düşünüyorum
  • 12-04-2022, 01:05:00
    #54
    Başımıza gelmeyene kadar inanmıyordum...