AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil resmimle yorumumun ne alakası var ki? Atatürk resmi olunca muskaya inanmak veya inanmamak mı gerekiyor?
Atatürk resmi olunca cin çağırabilmek ya da çağırmamak mı gerekiyor? Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki...
Her insanın kendine özgü düşünceleri vardır. Atatürk'ü sevmesi ya da profiline koyması ile yorum ve düşüncesi değişmez ki?
Siyasi bakalım, bir Chp'liden daha Atatürk'çü Akp'li yok mu? Herkesin aklı ve mantığı kendinedir, düşüncelerine göre yorumlar.
Ülkenin kurucusunun muska ile de bir ilgisi yoktur, ülkesinin kurucusunu profil resmi yapan birinin de yaptığı yorumun profil resmi ile alakası yoktur.
Kısacası herkesin düşüncelerine saygı göstermek lazım. Siz, ben ya da diğerleri fark etmez.
Herkes düşüncesini ifade etsin, benim için sorun yok. Sizin için de olmasın.
(Düşünce ifadesi ile eleştiri farklı durumlar.)
"Atatürk bize şöyle düşün, bunu yap yapma diye tembihlemiyor ki... "
Bu soru Mustafa Kemal'i hiç anlamadığını, onu hiç okumadığını gösteriyor hocam. yanlış anlama, ama profil resmi yapacak kadar önemsiyorsan fikirlerini de oku, anlamaya çalış.