• 10-04-2022, 20:34:12
    #10
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve üzgünüm ki siyasi ideolojisi yüzünden birçok kişi ötekileştiriyor. Her zaman şunu söylerim; önce insan olmak önemli. Çok uzun zaman önce okumuştum ve her okuduğumda mutlu oluyorum. Teşekkür ederim.
    HesapAvm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral Adam.
    S1r1us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahin ağama bak bee
    Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten örnek kral bir adam.
    SmmBayi24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sevdiğim bir insandır. özellikle de yıllardır sokaktaki çocuklara yardım edip her şeyini koyup bunu reklam malzememesi yapmaması.. çok güzel insan olduğunu gösterir.
    CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten tüylerim diken diken oldu. Gönlü güzel insan. Kemal Sunal da rahmetli benzeri bir adamdı..
    rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten eli öpülesi bir adam. Helal olsun.
    Forumda Turgay hocanın sevenlerini görmek çok mutlu etti.
  • 10-04-2022, 20:47:21
    #11
    Helal olsun sana 👍👍
  • 10-04-2022, 22:31:39
    #12
    hiç bir zaman çocuğu olamayacak cümlesini okurken anladım kim olduğunu.daha önce hikayesini öğrenmiştim.en son edho da oynıuyordu.çok iyi oyuncu
  • 10-04-2022, 23:32:39
    #13
    Baba olmak için biyolojik olarak çocuk sahibi olmanın gerekmediğini en canlı örneği.
  • 11-04-2022, 00:01:40
    #14
    Güzel insan.
  • 11-04-2022, 15:12:50
    #15
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baba olmak için biyolojik olarak çocuk sahibi olmanın gerekmediğini en canlı örneği.
    O kadar haklısınız ki.