Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be
Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve üzgünüm ki siyasi ideolojisi yüzünden birçok kişi ötekileştiriyor. Her zaman şunu söylerim; önce insan olmak önemli. Çok uzun zaman önce okumuştum ve her okuduğumda mutlu oluyorum. Teşekkür ederim.
HesapAvm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral Adam.
S1r1us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahin ağama bak bee
Perumaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten örnek kral bir adam.
SmmBayi24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevdiğim bir insandır. özellikle de yıllardır sokaktaki çocuklara yardım edip her şeyini koyup bunu reklam malzememesi yapmaması.. çok güzel insan olduğunu gösterir.
CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten tüylerim diken diken oldu. Gönlü güzel insan. Kemal Sunal da rahmetli benzeri bir adamdı..
rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten eli öpülesi bir adam. Helal olsun.
Forumda Turgay hocanın sevenlerini görmek çok mutlu etti.