Ve üzgünüm ki siyasi ideolojisi yüzünden birçok kişi ötekileştiriyor. Her zaman şunu söylerim; önce insan olmak önemli. Çok uzun zaman önce okumuştum ve her okuduğumda mutlu oluyorum. Teşekkür ederim.
Gerçekten örnek kral bir adam.
çok sevdiğim bir insandır. özellikle de yıllardır sokaktaki çocuklara yardım edip her şeyini koyup bunu reklam malzememesi yapmaması.. çok güzel insan olduğunu gösterir.
Gerçekten tüylerim diken diken oldu. Gönlü güzel insan. Kemal Sunal da rahmetli benzeri bir adamdı..
gerçekten eli öpülesi bir adam. Helal olsun.
Forumda Turgay hocanın sevenlerini görmek çok mutlu etti.