• 10-04-2022, 17:08:57
    #1


    Tanrı kimseyi bu kadar vicdansız bir seviyeye düşürmesin. Bunlar yazarlara ödenen tutarlar.

    Ah bu arada para çekerken ki %20 komisyonu da unutmayın.
  • 10-04-2022, 17:09:32
    #2
    Kopyala yapıştır bile fazla bu fiyata
  • 10-04-2022, 17:09:58
    #3
    Bu sitenin sahibi burada admin diye biliyorum hocam.
  • 10-04-2022, 17:10:24
    #4
    Kimse yazmaz ise, o fiyatları seve seve yükseltirler
  • 10-04-2022, 17:10:30
    #5
    Gezinticocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sitenin sahibi burada admin diye biliyorum hocam.
    Eyvah.
  • 10-04-2022, 17:11:31
    #6
    Site çok bilindik bir site admin olmasada baya yüksek biri. Ancak gerçekten çok ölü fiyat. Hatırladığım kadarı ile bunun 10 katına fiyat alıyor
  • 10-04-2022, 17:11:35
    #7
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yazmaz ise, o fiyatları seve seve yükseltirler
    Yok hocam ben iki yıldır girmiyorum bu siteye artık. İnanılmaz gerçekten. İki yıl önce asgari ücret 1800 falandı, bunların fiyatları böyleydi. İki yıl sonra şimdi 4250 TL ve bunların fiyatları hala böyle. Öğrencilerin en büyük geçim kaynaklarından birisi freelance makale yazmak, bu kadar vicdansız olmayın ya Allah aşkına. Bu ülkeyi siz değil, öğrenciler kurtaracak.
  • 10-04-2022, 17:16:20
    #8
    Bu fiyatların 2 katına yazmak isteyen varsa aynı kelimeler de bana yaza bilir 2.5+2 5 3+2+6 isteyen ödünüş yapa bilir ama derse her sekötür makale yaza bilirim ona göre
  • 10-04-2022, 17:19:59
    #9
    KOZBA.NET
    2014 yılından kalma bir görsele benziyor, memlekette 8 senede çok şey değişti.