Kimse yazmaz ise, o fiyatları seve seve yükseltirler
Yok hocam ben iki yıldır girmiyorum bu siteye artık. İnanılmaz gerçekten. İki yıl önce asgari ücret 1800 falandı, bunların fiyatları böyleydi. İki yıl sonra şimdi 4250 TL ve bunların fiyatları hala böyle. Öğrencilerin en büyük geçim kaynaklarından birisi freelance makale yazmak, bu kadar vicdansız olmayın ya Allah aşkına. Bu ülkeyi siz değil, öğrenciler kurtaracak.