• 10-04-2022, 17:05:01
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar
    Geçenlerde bir öğrenci arkadaşımız 10 liram var logo yapar mısın dedi. Bende dedim ki taban fiyat 150 liradır ama borcun olsun ne zaman eline geçerse kalanını verirsin vermesende önemli değil dedim. İban attım iban atınca dedi ki portföyüne bakabilir miyim. Portfolyomu atınca dedi ki "bunlar çok basit"
    Güler misin ağlar mısın?
    Sonra dedi ki " herkes 10 liram var diye hemen önce paramı almaya çalışıyor"
    Allah'ım sen bu Ramazan ayında her kese akıl fikir ver bize de sabır ver
  • 10-04-2022, 17:05:42
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    " herkes 10 liram var diye hemen önce paramı almaya çalışıyor"
    bu cümleye koptum bittim yok oldum
  • 10-04-2022, 17:06:09
    #3
    Fakir ama gururlu
  • 10-04-2022, 17:06:34
    #4
    Genelde gerçekten ihtiyacı olmayan, bomboş insanlar yapıyor böyle şeyleri 10 liraya logo bulmuş daha ne istiyor anlamadım 10 liraya yiyecek bir şeyi bile zor alıyoruz artık
  • 10-04-2022, 17:07:42
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Delidir, ne yapsa yeridir
  • 10-04-2022, 17:08:53
    #6
    10 liraya sakız anca alınıyor artık.Neyin kafasını yaşamış bu arkadaş
  • 10-04-2022, 17:09:44
    #7
    Kişisel Rütbe
    https://www.youtube.com/watch?v=jF6HznWgsrg
  • 10-04-2022, 17:10:19
    #8
    Sanki malzemeleri mikrodalgaya atınca logo çıkıyor, basit sanmış olabilir😣
  • 10-04-2022, 17:11:08
    #9
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Geçenlerde bir öğrenci arkadaşımız 10 liram var logo yapar mısın dedi. Bende dedim ki taban fiyat 150 liradır ama borcun olsun ne zaman eline geçerse kalanını verirsin vermesende önemli değil dedim. İban attım iban atınca dedi ki portföyüne bakabilir miyim. Portfolyomu atınca dedi ki "bunlar çok basit"
    Güler misin ağlar mısın?
    Sonra dedi ki " herkes 10 liram var diye hemen önce paramı almaya çalışıyor"
    Allah'ım sen bu Ramazan ayında her kese akıl fikir ver bize de sabır ver

    Allah bize sabır versin bazı forum üyeleri gerçekten cok zor hakkaten zor