• 10-04-2022, 20:30:43
    #19
    Böyle insanlar yüzünden, gerçekten ihtiyacı olan insanlara karşı güvenimiz kalmadı..
  • 10-04-2022, 20:49:20
    #20
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen iyilik yapayım dersin boşa kürek çekersin o zaman seni çok iyi anlıyordumdur. En güzeli ne biliyor musun? Kalpteki niyet. Boşver sen iyilik yapmak istedin yaptın da senin iyiliğini kötüye kullanan düşünsün dursun ben ne yaptım diye.
    Değil mi? Bence de. Çok haklısınız.
    • mertinko
    mertinko bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-04-2022, 20:50:48
    #21
    iyisite.NET
    Adamın 10 lirasına göz dikmissin ayıp be hocam.
  • 10-04-2022, 21:53:57
    #22
    bir gün servise bilgisayar geldi. Ram arızası belli, çıkarttım ramleri güzel temizledim, taktım yerine çalıştı makina. "kaç para borcumuz" "abi 30 lira yeter" "bi parça söktün taktın, 30 lira mı istiyorsun" (o zaman servis ücretinin yarısından daha az). Tamam dedim para istemez gönderdim. o gün kapattım dükkanı, bir daha tanıdığa iş yapmadım. ucuz olunca böyle oluyor. bırak abi servise 2 gün sonra alırsın diyerek 200 lirasını alsaydım böyle olmazdı.

    Yapacak birşey yok
  • 10-04-2022, 22:51:28
    #23
    hahaahahaha.eskiden piyasada kıyma yerine kullanılan soya kıyması vardı. rengi görüntüsü haşlanınca kıyma gibiydi. rejim ve spor yaparken çok yedim. 100 gram kıymaya 50 gram soya kıyması katınca şişiyordu kıyma 250 gram gibi oluyordu. hep 3 kuruşa 5 köfte örneğini vermeyelim dedim.biraz değişiklik yaptım
  • 11-04-2022, 00:01:27
    #24
    10 liraya 2 pide bile alamıyorsun artık.
  • 11-04-2022, 12:32:27
    #25
    hocam bende 10 tlye logo istiyorum öğrenciyim.
  • 12-04-2022, 09:36:59
    #26
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende 10 tlye logo istiyorum öğrenciyim.
    Hocam öğrenciyim bana oradan bir xenforo kurulumu rica etsem 10-TL ye
  • 12-04-2022, 09:39:07
    #27
    Magnitude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öğrenciyim bana oradan bir xenforo kurulumu rica etsem 10-TL ye
    kardeşim xenforo kurulumu istiyorsun almadıysan sarayım mı oradan hosting domain 2 kilo