Bende geçenlerde konu tasarımı için anlaştım müşteriyle bilgileri verdi programları açtım tam başlayacağım "hocam ben vaz geçtim" dedi ne denilebilir ki ?
Merhabalar
Geçenlerde bir öğrenci arkadaşımız 10 liram var logo yapar mısın dedi. Bende dedim ki taban fiyat 150 liradır ama borcun olsun ne zaman eline geçerse kalanını verirsin vermesende önemli değil dedim. İban attım iban atınca dedi ki portföyüne bakabilir miyim. Portfolyomu atınca dedi ki "bunlar çok basit"
Güler misin ağlar mısın?
Sonra dedi ki " herkes 10 liram var diye hemen önce paramı almaya çalışıyor"
Allah'ım sen bu Ramazan ayında her kese akıl fikir ver bize de sabır ver
Bazen iyilik yapayım dersin boşa kürek çekersin o zaman seni çok iyi anlıyordumdur. En güzeli ne biliyor musun? Kalpteki niyet. Boşver sen iyilik yapmak istedin yaptın da senin iyiliğini kötüye kullanan düşünsün dursun ben ne yaptım diye.