• 10-04-2022, 01:00:17
    #10
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    letgo zihniyeti tamamen. ihtiyaç oldumu zaten vurdukça vuruyolar dip fiyattan ...
    Evet bu iş letgo'dan önce bu kadar yoktu alışkanlıklarımızı ya letgo yada başka etmenler değiştirdi.
  • 10-04-2022, 01:00:57
    #11
    ürün 1500 şira diyelim.piyasa fiyatının en ucuzunu buluyorum 1200 liraya veren var. ben 1000 lira düz en karlı fiyat belirliyorum. son fiyattır pazarlık yapmayın.1 lira şağıya vermem diyorum. 800 e e verirsen alayım. 900 e bırakırsan hemen yanındayım. 750 olursa parayı hesabına geçeyim. 850 olursa alalım ciddi alıcıyım
  • 10-04-2022, 01:02:23
    #12
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün 1500 şira diyelim.piyasa fiyatının en ucuzunu buluyorum 1200 liraya veren var. ben 1000 lira düz en karlı fiyat belirliyorum. son fiyattır pazarlık yapmayın.1 lira şağıya vermem diyorum. 800 e e verirsen alayım. 900 e bırakırsan hemen yanındayım. 750 olursa parayı hesabına geçeyim. 850 olursa alalım ciddi alıcıyım
    Birçoğunun teklif verirken aslında fiyat bilmediğine eminim ama kanıtlayamam 😄😄
  • 10-04-2022, 01:04:43
    #13
    Benim letgoyla ilgili bir tespitim var. 1000 liralık bir ürünü bedavaya vereceğim yaz hocam dolmuş parasını verirseniz gelip alayım diyen çıkar.

    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    letgo zihniyeti tamamen. ihtiyaç oldumu zaten vurdukça vuruyolar dip fiyattan ...
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında letgo anonim bir mecra olduğundan doğal ama forumda da oluyor maalesef…
    dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür durumlarda hep kurunun yanında yanan yaşlar olur Mesela letgoya baktım geçen sıfırı 100 lira olan ürünler 120 liraya konulmuş şaka gibi, basit bir tuşlu telefon garantili tr formatlı olarak 300 lira ama orada 350 lira ikinci el garantisiz olanı cem yılmazın dediği gibi teknoloji iyide, kim kullanıyor
  • 10-04-2022, 01:05:32
    #14
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim letgoyla ilgili bir tespitim var. 1000 liralık bir ürünü bedavaya vereceğim yaz hocam dolmuş parasını verirseniz gelip alayım diyen çıkar.

    olurmu olur.
  • 10-04-2022, 01:07:37
    #15
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim letgoyla ilgili bir tespitim var. 1000 liralık bir ürünü bedavaya vereceğim yaz hocam dolmuş parasını verirseniz gelip alayım diyen çıkar.
    Hahaha ben bunun benzerini denedim hocam. Adam uzaktayım, kargoyu karşılarsanız alırım yazdı bildiğiniz 😂😂😂
  • 10-04-2022, 01:08:35
    #16
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha ben bunun benzerini denedim hocam. Adam uzaktayım, kargoyu karşılarsanız alırım yazdı bildiğiniz 😂😂😂
    Ben denemedim ama neredeyse eminim üste para isteyen çıkar mı konusu sadece sürpriz
  • 10-04-2022, 01:12:36
    #17
    Daha önce başka bir konuda yazmıştım. Mükemmel fiyat pazarlıksız hemen alayım, alırken kazanayım mantığı bizim insanlarda yok maalesef. İkinci elde pili bitik ekranı çizik cihaza piyasa fiyatını öderler ama aynı cihazın her yeri orijinal değişmiş, kendi yapmaya kalksa 3-4 bin harcayacağı haline piyasanın 1000 lira fazlasını istersen vermezler gider pili bitmiş, ekranı çatlak olanı emsal gösterirler.

    Letgo denilen çöplüğe üye olup elimdeki fazla ürünleri bedava vermek için ilan açmıştım, abi şuradayım getirsen olur mu diyen, abi neden bedava arızalı mı diyen neler neler vardı.

    En son hurda toplayan bir arkadaşa al sana 100 lira, gel eve çık neyi istiyorsan al dedim, çocuk 2 saat indir indir bitirdi arabasına yükledi Allah razı olsun dedi gitti.

    Denizli ilinden çıkıp gelen bir arkadaş vardı onun hakkını yemek istemiyorum. Fazla klima vardı sağlam 1000 lira yazdım, ölücü esnaflar sökmesi 400 lira falan diyerek 500 e almaya çalıştılar, tam alın gidin diyecektim ki bir arkadaş abi ben Denizliden gelirim otobüsle geri götürürüm dedi gel dedim ertesi gün aldı gitti.
  • 10-04-2022, 01:21:11
    #18
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce başka bir konuda yazmıştım. Mükemmel fiyat pazarlıksız hemen alayım, alırken kazanayım mantığı bizim insanlarda yok maalesef. İkinci elde pili bitik ekranı çizik cihaza piyasa fiyatını öderler ama aynı cihazın her yeri orijinal değişmiş, kendi yapmaya kalksa 3-4 bin harcayacağı haline piyasanın 1000 lira fazlasını istersen vermezler gider pili bitmiş, ekranı çatlak olanı emsal gösterirler.

    Letgo denilen çöplüğe üye olup elimdeki fazla ürünleri bedava vermek için ilan açmıştım, abi şuradayım getirsen olur mu diyen, abi neden bedava arızalı mı diyen neler neler vardı.

    En son hurda toplayan bir arkadaşa al sana 100 lira, gel eve çık neyi istiyorsan al dedim, çocuk 2 saat indir indir bitirdi arabasına yükledi Allah razı olsun dedi gitti.

    Denizli ilinden çıkıp gelen bir arkadaş vardı onun hakkını yemek istemiyorum. Fazla klima vardı sağlam 1000 lira yazdım, ölücü esnaflar sökmesi 400 lira falan diyerek 500 e almaya çalıştılar, tam alın gidin diyecektim ki bir arkadaş abi ben Denizliden gelirim otobüsle geri götürürüm dedi gel dedim ertesi gün aldı gitti.
    Hocam inanın letgo denen illetin bu düşüncenin daha da yayılmasında çok çok etkisi oldu. İnsanlar utanırdı ne bileyim ayıp derdi. Şu an adı uyanıklık olmuş… Hayırlısı olsun ne diyeyim