Benim letgoyla ilgili bir tespitim var. 1000 liralık bir ürünü bedavaya vereceğim yaz hocam dolmuş parasını verirseniz gelip alayım diyen çıkar.
letgo zihniyeti tamamen. ihtiyaç oldumu zaten vurdukça vuruyolar dip fiyattan ...
Hocam aslında letgo anonim bir mecra olduğundan doğal ama forumda da oluyor maalesef
Bu tür durumlarda hep kurunun yanında yanan yaşlar olur

Mesela letgoya baktım geçen sıfırı 100 lira olan ürünler 120 liraya konulmuş

şaka gibi, basit bir tuşlu telefon garantili tr formatlı olarak 300 lira ama orada 350 lira ikinci el garantisiz olanı

cem yılmazın dediği gibi teknoloji iyide, kim kullanıyor