pastelboya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ölücülük İyi Pazarlık Yapmak mıdır?
25
●732
- 10-04-2022, 01:00:57ürün 1500 şira diyelim.piyasa fiyatının en ucuzunu buluyorum 1200 liraya veren var. ben 1000 lira düz en karlı fiyat belirliyorum. son fiyattır pazarlık yapmayın.1 lira şağıya vermem diyorum. 800 e e verirsen alayım. 900 e bırakırsan hemen yanındayım. 750 olursa parayı hesabına geçeyim. 850 olursa alalım ciddi alıcıyım
- 10-04-2022, 01:02:23Birçoğunun teklif verirken aslında fiyat bilmediğine eminim ama kanıtlayamam 😄😄eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2022, 01:04:43Benim letgoyla ilgili bir tespitim var. 1000 liralık bir ürünü bedavaya vereceğim yaz hocam dolmuş parasını verirseniz gelip alayım diyen çıkar.
pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülednaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-04-2022, 01:07:37Hahaha ben bunun benzerini denedim hocam. Adam uzaktayım, kargoyu karşılarsanız alırım yazdı bildiğiniz 😂😂😂Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2022, 01:08:35Ben denemedim ama neredeyse eminim üste para isteyen çıkar mı konusu sadece sürprizorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-04-2022, 01:12:36Daha önce başka bir konuda yazmıştım. Mükemmel fiyat pazarlıksız hemen alayım, alırken kazanayım mantığı bizim insanlarda yok maalesef. İkinci elde pili bitik ekranı çizik cihaza piyasa fiyatını öderler ama aynı cihazın her yeri orijinal değişmiş, kendi yapmaya kalksa 3-4 bin harcayacağı haline piyasanın 1000 lira fazlasını istersen vermezler gider pili bitmiş, ekranı çatlak olanı emsal gösterirler.
Letgo denilen çöplüğe üye olup elimdeki fazla ürünleri bedava vermek için ilan açmıştım, abi şuradayım getirsen olur mu diyen, abi neden bedava arızalı mı diyen neler neler vardı.
En son hurda toplayan bir arkadaşa al sana 100 lira, gel eve çık neyi istiyorsan al dedim, çocuk 2 saat indir indir bitirdi arabasına yükledi Allah razı olsun dedi gitti.
Denizli ilinden çıkıp gelen bir arkadaş vardı onun hakkını yemek istemiyorum. Fazla klima vardı sağlam 1000 lira yazdım, ölücü esnaflar sökmesi 400 lira falan diyerek 500 e almaya çalıştılar, tam alın gidin diyecektim ki bir arkadaş abi ben Denizliden gelirim otobüsle geri götürürüm dedi gel dedim ertesi gün aldı gitti. - 10-04-2022, 01:21:11Hocam inanın letgo denen illetin bu düşüncenin daha da yayılmasında çok çok etkisi oldu. İnsanlar utanırdı ne bileyim ayıp derdi. Şu an adı uyanıklık olmuş Hayırlısı olsun ne diyeyimTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela letgoya baktım geçen sıfırı 100 lira olan ürünler 120 liraya konulmuş 