
Ticari konu açmak için 1 ay üyelik zorunluluğu olduğunu duymuştum. İlk başlarda zaman nasıl geçecek diye endişelenirken, süre gözümü açıp kapatmamla doldu. Zaman çok hızlı geçiyor, yaşlanıyoruz...
Her neyse, 29 Gün 23 saat, an ve anlar kaldı artık. Herkese iyi forumlar.
