• 09-04-2022, 10:07:13
    #1
    haber sitelerinin hepsine bot ile bağlanıp her şeyi çeken ve onunla hit alan arkadaşlar var ve reklam var sitelerinde,

    Şöyle anlatayım sitenizde reklam olmasa bile size her haberi büyük rakamlarla mahkeme yolu ile alırlar. Resim yani görsel teliflidir yazı eğer kopyala yapıştır ise her şeyi ile oda teliflidir zaten sizde bu saydıklarımın tamamı var.

    İha aa ve dha gibi ajansların botları olduğunu unutmayınız belirli bir haberin belirli karakterini aratıyor ve sitenize kolayca ulaşıyor,

    ben 3 iş günü içerinde kaldırırım gibi kendinizi kandırıcı cümleler o saatten sonra sökmüyor sonuç olarak reklam var sitelerde para kazanmamışsan bile senden söke söke alırlar parayı ve ya en iyi tabir ile size en büyük paketlerini satarlar zaten o kadar da kazanamayacağınız için mahkeme ile uğraşır durursunuz. siteyi silmeniz bile nafile bot geldiğinde ekran görüntüsü veriyor.
    • AtomAnt
    • KingCoder
    AtomAnt ve KingCoder bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2022, 10:11:59
    #2
    🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
    doğru benim kafa rahat lisansım var iha ile
  • 09-04-2022, 10:15:01
    #3
    Damdan düşmeden, damdan düşenin halinden anlamazsınız. Bir musibet bin nasihatten daha etkilidir. Geçen gün konu açmıştı bir arkadaş, basit bir karikatür resmi için mahkemelik oldu. haber daha sıkıntılı.