Bir İnsan Neden R10'a Saldırı Yapar ?
11
●726
- 09-04-2022, 02:06:50Arkadaş bir insanın r10 ile ne alıp vermediği olabilir ki her gece bu saatlerde saldırı yapıyor yok yani eline ne geçiyor bu kadar insanın işi gücü aksıyor maksat ne amaç güç gösterisi ise aynen kardeşim kral sensin en iyi hacker sensin senden iyisi yok oldu mu şu saçmalığa bi son ver 2 saat konu hazırladım paylaşacam site gidiyor sana karşı çok güzel dileklerim var haberin olsun
- 09-04-2022, 02:10:22Muhtemelen r10 un yeni sunucularına geçiş yapıldı bundan dolayı kesinti oldu.
- 09-04-2022, 02:11:22düsüncelerin güzel ve cok masumMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 02:11:45O bile cok zor bi ihtimalMuhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2022, 02:11:46Bende benim tarayıcıdan sanıyordum opera kullanıyorum sınırlama yapmıştım arkadada fazla sekme açık ondan sanıyordum
