Arkadaş bir insanın r10 ile ne alıp vermediği olabilir ki her gece bu saatlerde saldırı yapıyor yok yani eline ne geçiyor bu kadar insanın işi gücü aksıyor maksat ne amaç güç gösterisi ise aynen kardeşim kral sensin en iyi hacker sensin senden iyisi yok oldu mu şu saçmalığa bi son ver 2 saat konu hazırladım paylaşacam site gidiyor sana karşı çok güzel dileklerim var haberin olsun