• 09-04-2022, 02:06:50
    #1
    Arkadaş bir insanın r10 ile ne alıp vermediği olabilir ki her gece bu saatlerde saldırı yapıyor yok yani eline ne geçiyor bu kadar insanın işi gücü aksıyor maksat ne amaç güç gösterisi ise aynen kardeşim kral sensin en iyi hacker sensin senden iyisi yok oldu mu şu saçmalığa bi son ver 2 saat konu hazırladım paylaşacam site gidiyor sana karşı çok güzel dileklerim var haberin olsun
  • 09-04-2022, 02:09:30
    #2
    Hocam alakası yok . Başka birşey var .
  • 09-04-2022, 02:10:22
    #3
    Kurumsal PLUS
    Muhtemelen r10 un yeni sunucularına geçiş yapıldı bundan dolayı kesinti oldu.
  • 09-04-2022, 02:10:46
    #4
    neye göre saldırı olduğunun kanısına vardınız
  • 09-04-2022, 02:10:47
    #5
    Hocam aktiflikten kaynaklıdır r10 gibi bir platforma saldırsalar anca gıdıklarlar
  • 09-04-2022, 02:11:22
    #6
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktiflikten kaynaklıdır r10 gibi bir platforma saldırsalar anca gıdıklarlar
    düsüncelerin güzel ve cok masum
  • 09-04-2022, 02:11:45
    #7
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktiflikten k 65aynaklıdır r10 gibi bir platforma saldırsalar anca gıdıklarlar
    O bile cok zor bi ihtimal
  • 09-04-2022, 02:11:46
    #8
    Bende benim tarayıcıdan sanıyordum opera kullanıyorum sınırlama yapmıştım arkadada fazla sekme açık ondan sanıyordum
  • 09-04-2022, 02:11:49
    #9
    Asus Türkiye sponsorluğunda fişek gibi sunuculara geçiş yapılacaktı bunlarla alakalı altyapı çalışmasıdır